Tuesday, January 10, 2012

2012....Tahun Baru...Yang Baru Itu Tahun!!!

Assalamualaikum semua.... kawan-kawan, sahabat-handai, teman-teman.... tak kisah lah sesapa ajelah yang rasa nak baca blog saya... nie... (sebab ada teman cakap, bahasa dalam blog saya nie berat...heheheh berat ekkk....berapa kilo agaknya ye?)

Sebenarnya tak tau apa sebenarnya nak tulis pun.... sebab bila buka je blog nie... dalam hati terus berkata-kata...siannya awak ye, lama kita tak bersua...tak menurunkan kata-kata manis...ayat-ayat pahit....madah-madah geram....hahahah dah mula dah bahasa jiwang....sorry Ayu....

Tapi memang kadang-kadang bila masuk je tahun baru, macam-macam azam mula bermain dikepala. Nak buat itulah...nak tukar inilah...begitulah...beginilah...lama-lama yang barunya Tahun tapi orang-orangnya still lama.

Oleh itu, untuk tidak membuang masa kalian semua membaca entri saya yang tah apa-apa ini, saya just nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU (harap tak terlewat sangatlah ye) dan semoga apa yang anda semua azamkan (termasuk saya...hehehe) akan tercapai dan berkekalan...InsyaAllah.

No comments :

Post a Comment

Archives